Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace
Olympiáda dětí a mládeže: analýza časových řad sportovních výkonů žáků prvních tříd základních škol
Hedbávná, Simona ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Diplomová práce nazvaná Olympiáda dětí a mládeže: analýza časových řad sportovních výkonů žáků prvních tříd základních škol řeší význam pohybové aktivity žáků mladšího školního věku. Cílem práce je popsat současný stav pohybové gramotnosti dětí uváděné v odborné literatuře a tyto teze porovnat s naměřenými výkony pohybových schopností žáků prvních ročníků základních škol. Práce je zaměřena na popis projektu Českého olympijského výboru Olympiáda dětí a mládeže a z něj vycházející ojedinělé sportovní akce: Olympiády dětí a mládeže 1. ročníků Velké Opatovice. V textu je zpracován význam sportu, tělesné a olympijské výchovy a její zapracování do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkumná část práce obsahuje analýzu sportovních výkonů nejmladších žáků základních škol. Předkládá zpracovaná data z výsledkových listin Olympiády 1. ročníků v podobě lineárních trendů sportovních výsledků mezi lety 2000 - 2017 v disciplínách běh na 50 a 400 metrů, hod kriketovým míčkem a skok do dálky z místa. Výzkumným šetřením byla zjištěna zlepšující se tendence v bězích, tedy v rychlostních a vytrvalostních schopnostech dětí. Postupné zhoršování bylo naopak prokázáno ve schopnostech silových, hodu kriketovým míčkem a skoku z místa do dálky. Dle provedené analýzy ke zhoršujícím se trendům přispívají...
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.